A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

vagy Skype elérhetőségedet:

vagy e-mail címedet:

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

aug

Spanyol piacnyitó ünnepség Madridban

2014.08.05 - kedd

Végre eljött az a pillanat, amire oly régóta vártunk. A DXN hivatalosan megnyitotta piacát Spanyolországban. Ennek kapcsán utaztunk augusztus elsején délután Madridba.

dxn utazás

A Hotel Husa Princessa-ban elfoglaltuk a szállásunkat és elindultunk egy igazi spanyol étteremet keresni vacsorára. Néhány órás séta után :-) megtaláltuk a recepciós által ajánlott exkluzív éttermet, ami kb. 5 percre volt a szállodától, de sajnos már nem volt hely, csak foglalásra, de szerencsére a közelben gyorsan találtunk egy másik éttermet, ahol spanyol ételeket, sonkát, halat ettünk, és finom Sangriát ittunk.

eat in spain

Reggelinél összefutottunk Dr. Lim-mel, Mr. Jijith-tel. Jó volt újra találkozni, bár igaz, hogy néhány nappal ezelőtt váltunk el Bulgáriában, és most újra együtt ünnepelhetünk. Reggeli után elkezdtünk készülődni a madridi iroda hivatalos megnyitójára, közben Andi és Alfredo is megérkezett La Mangából. Nagyon jó volt újra találkozni!

DXN Spain open

10:45 körül átsétáltunk az alig pár percre lévő DXN irodába. Itt már minden az ünnepi megnyitóról szólt, fel volt diszítve az iroda, ott voltak a torták, és sok-sok ember várakozott ott. Mikor beléptünk az irodába, akkor Mr. Jijith felém fordult és ezt mondta: "Az álom valóra vált, igaz?"  Igen! Nagyon hittünk benne és mindent megtettünk érte - különösen Andrea...

Ezután megnézhettük a különböző helységeket, készültek fotók, és nemsokára mindannyian kivonultunk, felkerült az ajtóra a piros szalag, és Dr. Lim átvágta azt... Nagyszerű pillanat volt!

Utána ittunk pezsgőt, ünnepélyesen felvágtuk a tortát, és boldogok voltunk! :-)

DXN Madrid Office open

Tökéletesen emlékszem az első lépésekre, a közös munkánkra Andreával, az első tagokra, az első sikerekre, az első hivatalos lépésékre annak érdekében, hogy megvalósuljon a spanyol piacnyitás. Ezekben az elején még aktívan részt vettem, majd Andrea egyre több mindent tartott kézben, és elképesztő munkával, egyre nagyobb eredményekkel haladt előre. Számomra az egy csoda, amit ő az elmúlt évek alatt létrehozott, és felépített. Nincs szóra arra, hogy mennyire büszke vagyok rá, és felnézekre rá, csodálom őt azért, hogy mekkora áldozatokat tudott hozni ezért, hogy a közös álmunk végre valósággá váljon. Ez a befektett munka, már most is nagyon sok gyümölcsöt, termést hozott, de talán el sem tudjuk még képzelni, hogy mekkora nagy siker, monumentális eredmény  lesz belőle.

Délután sétáltunk egyet a környéken, és nagyon finomat ebédeltünk a spanyol királyi palota környezetében. Andiék hamarabb visszamentek, mert a spanyol gyémántoknak vezetői találkozója volt.

DXN Madrid

Este 18 órakor kezdetét vette a hivatalos piacnyitó ünnepség. Mr. Jijith elmesélte a történetet... hogy egy hölgy Magyarorszgáról megkereste, hogy talált egy vezetőt Spanyolországban... Majd elmesélte, hogy Andi mi mindent tett azért, hogy ez megvalósuljon. Felhívták Andreát és Alfredot a színpadra, és kapott Andi egy hatalmas csokor virágot, mert ő Spanyolország Anyja. (Andi mesélte, hogy sok csapattársa tényleg anyának hívja.) Ezután felhívtak egy másik gyémánt vonalból egy úriembert, aki Spanyolország bátyja lett. :-) És végül engem is felhívtak, mert én lettem Spanyolország nagymamája, és én is kaptam Dr. Lim-től egy hatalmas csokor virágot.

Köszönöm, hogy nagymama lehettem ilyen fiatalon! :-)

Utána a gyémántok, vezetők mondhattak néhány ünnepi gondolatot, köztük én is, és Andrea fordított engem. Nagyon szép élmény volt. Köszönöm Andrea, köszönöm kedves spanyol csapatom, köszönöm DXN!

DXN Spain Andrea

A hivatalos ünnepség utáb következett a díszvacsora. Ezen minden előadó és spanyol DXN gyémánt résztvehetett... na és hol volt...? Pontosan abban az exkluzív étteremben ahova első nap szerettünk volna bemenni. Fantasztikus volt a hangulat, nagyon sokat nevettünk, nagyon finomaket ettünk, ittünk, csodálatos élmény volt. A DXN ismét kitette magáért, és így megvendégelte azokat, akik segítettek abban, hogy ez az álom megvalósuljon.DXN vacsora Madrid

A következő napon, vasárnap Dr. Lim tartott előadást a ganoterápiáról. Mivel angolul beszélt, és spanyol tolmácsolás folyt, ezért mi úgy döntöttük a szervezőkkel egyeztetve, hogy inkább egy kis madridi vársonéző programot iktatunk be. A Böczkös Családdal Hop on, hop off-ra szálltunk, és jó néhány csodás helyett, épületet végignéztünk a buszról, majd leszállva bekapcsolódtunk a madridi vérkeringése... a helyi piacon jó néhány helyi finomságot is megkóstoltunk. Délután Kócsó László előadására mi is bementünk, akit Andrea fordított ismét nagyszerűen. Nagyon jó volt őket látni, hallgatni. Este ismét közös vacsora, helyi paella... igazi spanyol életérzés volt.... Másnap hétfőn ismét városnézés, közös ebéd, és repülés haza.

enjoy madrid

Csodálatos napok, események voltak, hálás vagyok érte nagyon!

"Köszönöm, hogy a saját álmaitokért dolgozva segítitek a mi álmaink megvalósulását is."